Fes els tràmits amb l’administració

Estàs interessat/a en fer els tràmits amb l’administració sense moure’t de casa i necessites obtenir el teu certificat idCAT? Demana cita prèvia pel dilluns 3 de maig per obtenir-ne el teu a l’Ajuntament d’Almoster i t’explicarem què pots fer!

Entra en aquest enllaç per reservar cita i escull Almoster:

https://outlook.office365.com/owa/calendar/citaprevia@baixcamp.cat/bookings/

Què és l’Identitat digital?

L’idCAT Certificat és un identificador digital que s’instal·la al vostre navegador tot garantint la vostra identitat a Internet i us permet accedir als diferents tràmits i gestions que ofereixen moltes administracions com, per exemple:

  1. Obtenir l’informe de vida laboral de la Seguretat Social
  2. Obtenir el certificat d’antecedents penals que ofereix el Ministeri de Justícia
  3. Presentar la declaració de la Renda a l’Agència Tributària (AEAT)
  4. Accedir a diferents Carpetes ciutadanes
  5. Etc.

Per a què us serveix?

L’idCAT Certificat permet operar amb les administracions públiques i assegura la integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques que envieu per Internet. També us permetrà, per exemple, signar documents amb totes les garanties.

Ajuntament

C. Pare Aymamí, 14
43393 Almoster
977 855 110
aj.almoster@altanet.org
www.almoster.cat

Horari d’atenció al públic:
DL – DV de 8:00 a 14:00
DC de 15:00 a 17:30

Política de privacitat
Avís legal