Factura electrònica

Una factura electrònica és una factura que s’expedeix i es rep en format electrònic. És important destacar que l’expedició d’una factura electrònica està condicionada al consentiment del seu destinatari. La factura electrònica, per tant, és una alternativa legal a la factura tradicional en paper.

Com puc crear una factura electrònica?

El format electrònic per a emetre factures electròniques a l’Administració és Facturae, segons l’Ordre PRE/2971/2007. Per a generar les factures amb aquest format públic es disposa de diversos mecanismes.

En el següent enllaç trobareu informació referent a la creació de e-factura.

A continuació s’indiquen els codis DIR3 de l’Ajuntament d’Almoster:

Unitat Tramitadora: L01430115
Oficina Comptable: L01430115
Òrgan Gestor: L01430115

Com enviar una factura electrònica?

La bústia de lliurament és genèrica per a tots els ens adherits a l’e.FACT:

En el següent enllaç trobareu informació referent a com enviar una e-factura.

Com consultar el seu estat?

En el següent enllaç trobareu informació referent a la consulta d’una e-factura.

Què signifiquen els estats de la e-factura que informa l'e.FACT?

En el següent enllaç trobareu informació referent a la consulta d’una e-factura.

Més informació sobre les e-factures

En el següent enllaç trobareu més informació.

Ajuntament

C. Pare Aymamí, 14
43393 Almoster
977 855 110
aj.almoster@altanet.org
www.almoster.cat

Horari d’atenció al públic:
DL – DV de 8:00 a 14:00
DC de 15:00 a 17:30

Política de privacitat
Avís legal