Estàs interessat/a en fer els tràmits amb l’administració sense moure’t de casa i necessites obtenir el teu certificat idCAT? Demana cita prèvia pel dilluns 3 de maig per obtenir-ne el teu a l’Ajuntament d’Almoster i t’explicarem què pots fer!
Entra en aquest enllaç per reservar cita i escull Almoster:
https://outlook.office365.com/owa/calendar/citaprevia@baixcamp.cat/bookings/
Què és l’Identitat digital?
L’idCAT Certificat és un identificador digital que s’instal·la al vostre navegador tot garantint la vostra identitat a Internet i us permet accedir als diferents tràmits i gestions que ofereixen moltes administracions com, per exemple:
- Obtenir l’informe de vida laboral de la Seguretat Social
- Obtenir el certificat d’antecedents penals que ofereix el Ministeri de Justícia
- Presentar la declaració de la Renda a l’Agència Tributària (AEAT)
- Accedir a diferents Carpetes ciutadanes
- Etc.
Per a què us serveix?
L’idCAT Certificat permet operar amb les administracions públiques i assegura la integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques que envieu per Internet. També us permetrà, per exemple, signar documents amb totes les garanties.