Ahir vam gaudir del taller de La càrrega invisible de les dones, una trobada molt especial on vam compartir experiències, reflexions i eines per cuidar-nos i donar valor al nostre benestar emocional.
La participació va ser tot un èxit i, en acabar, també vam poder compartir un petit esmorzar saludable en un ambient molt proper i agradable.
Gràcies a totes les persones que hi vau assistir i vau fer possible una estona tan enriquidora.
Continuem creant espais de trobada, escolta i suport entre dones a Almoster.
